czwartek, 22 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Hej!
Właśnie zostałam nominowana do Liebster Blog Award
przez http://bell-ss.blogspot.com/.
O co w tym chodzi?
"Nominacja do LBA jest otrzymywana od innego bloger w ramach uznania za "Dobrze wykonaną robotę".  Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) i zadajesz 11 pytań. Nie możesz nominować osób, które cię nominowały. Trzeba powiadomić nominowane osoby o tym wydarzeniu, podając link do swojego bloga"


Pytania:

1. Czy jest piosenka jaką słuchasz w kółko?
Nie, nie wiem dlaczego ostatnio prawie nie słucham muzyki.


2. Czy podoba ci się twój blog?


Nie do końca.

3. Ulubiony film?
Znowu nie wiem dlaczego, ale nie mam ulubionego filmu.
Czy tylko ja tak mam?

4. Jak określiłabyś swój charakter?
Zwariowany :)


5. Jaki masz styl ubierania?

Na co dzień to sportowy ale nie zawsze :)

6. Jesteś osobą optymistyczną, czy przeciwnie?
Zależy od tego jaki mam dzień :)


7. Ile czasu prowadzisz bloga?

Dopiero zaczynam.


8. Wieczór czy poranek?

Zdecydowanie wieczór.

9. Ulubiony owoc?
Jabłko.


10. Masz jakieś lęki?

Tak


11. Wolisz robić zdjęcia czy być na nich?

To i to :) 
Nominuje: 

1. Co cię skłoniło do założenia bloga?

2. O czym myślałaś zakładając bloga?

3. Czy blog jest dla ciebie ważny?

4. Czy masz dni, kiedy nie masz ochoty pisać na blogu?

5. Grasz w jakieś gry?

6. Oglądasz YouTube? Jeśli tak, to kto jest twoim ulubionym twórcą?

7.  Twój ulubiony serial?

8. Czy mimo tego, że na dworze jest bardzo zimno wybrałabyś się na sesję?

9. Wolisz czarne ubrania czy raczej różnokolorowe?

10. Lubisz czytać książki?

25 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za nominacje, jutro napisze notke i dam Ci linka u Ciebie w komentarzu. <3

    www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytałaś o obserwację ja już cię obserwuje (zobacz sobie, że jestem dodana) jeśli ty mnie nie to licze na ciebie!
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam ulubionego filmu...

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za nominacje, ja juz robilam dwa razy notke z LBA, wiec z checia odpowiem na Twoje pytania tu.
    1. Narzeczony, wiedzial ze bardzo byl chciala, ale to on kazal mi usiasc, sprobowac. Bez niego by mnie tu nie bylo :)
    2. Myslalam o tym, ze chcialabym miec swoje miejsce w sieci na dzielenie sie spostrzeżeniami.
    3. Oczywiscie, ze tak.
    4. Raz mialam taka sytuacje i to calkiem niedawno, gdy moj kot byl bardzo chory. Nie jadl 5 dni, byl bardzo zimny i ledwo chodzil. Stwierdzialam wtedy, ze nie bylo by w porzadku usiasc i pisac notki jak Colin moze umrzec, zreszta i tak nie potrafilabym sie skupic... na szczescie wszystko jest juz ok.
    5. W jedna, na telefonie i to juz ponad pol roku - Family Barn
    6. Pewnie, ze ogladam. Maxineczka, Zmalowana, Olciiak, Zmiano i Neesia25.
    7. Barwy szczescia, Na dobre i na zle, 2xl :)
    8. Z wielka przyjemnoscia :)
    9. Czarne ♡
    10. Ksiazki to moje uzaleznienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wygląd bloga i fajnie napisany post :*Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu.I co ty na wspólną obserwację? http://kasialifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też w sumie nie mam ulubionego filmu.. albo po prostu nie umiem się zdecydować, który jest tym ulubionym :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez nie mam jednego ulubionego filmu :/
    Pytałaś o obserwację. Bardzo chętnie ! Zacznij szybko się odwdzięczę !! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję nominacji, i również za nią dziękuję :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji :) Proponowałaś obserwację, ja już.
    http://czekoo.blogspot.com/ <-- Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje bardzo za nominację,jestem niezmiernie ucieszona :)
    Postaram się zrobić niedługo post z LBA :0
    Pozdrawiam,
    Mój Blog -klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytalas o wspolna obserwacje. Ja juz, teraz czekam na Ciebie. ;-)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje nominacji :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pytałaś o wspólną obs, ja już i czekam na uczciwy rewanż :)

    -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super! :*
    obserwujemy? :*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje nominacji :)

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nominacji kochana <3

    Pytalaś o obs , jasne zaobserwuj , napisz w kom że już a ja się odwdzieczę :)
    http://naataliam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na moim blogu wspominałaś o wspólnej obserwacji ja już to zrobiłam teraz twoja kolej :)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję nominacji i bardzo ciekawe odpowiedzi! :)
    Pytałaś o obserwację, ja już, teraz ty ;p
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje nominacji!
    Pytałaś o wspólną obserwację, Ja już obserwuje i czekam na uczciwy rewanż :)
    Pozdrawiam, Pola
    Mój blog--> polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. również obserwuje :)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne odpowiedzi ;d moze wspólna obs? zacznij i napisz, a na pewno się odwdzięczę ;d
    Zapraszam ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  22. pytałaś o obserwacje
    ja już i czekam na rewanż
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pytałaś o wspólną obserwacje ja już teraz twoja kolej:)
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń